Battleground Alert

Aktualizacja tydzień 20

img
Sie
09

PLAYERUNKNOWN’S: BATTLEGROUNDS AKTUALIZACJA TYDZIEŃ 20

Już dziś na serwerach testowych pojawi się nowa łatka opatrzona numerem 20. Jeżeli wszystko będzie w porządku, tradycyjne we czwartek (10-go sierpnia) patch zostanie wprowadzony na serwery standardowe. Listę zmian zamieszczam poniżej:

 

Optymalizacja klienta gry:
  • Poprawiono wydajność na procesorach o liczbie rdzeni 6 i większej;
  • Poprawiono optymalizację interfejsu użytkownika (UI).
Efekty dźwiękowe:
  • Zmniejszono poziom głośności silników w motocyklach;
  • Zmniejszono głośność odgłosów poślizgu pojazdów.
Poprawki:
  • Poprawiono animację rzutu granatem podczas leżenia;
  • Poprawiono błąd powodujący wyłączenie rozmów głosowych na wyspie startowej;
  • Poprawiono błąd, przez który po reanimacji obalona postać najpierw wstawała a dopiero później przechodziła do pozycji kucznej;
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający zmianę przypisania klawisza chowania broni;
  • W trybie widza (spectator) dodano na minimapie i mapie głównej znaczniki gracza, który obecnie jest obserwowany;
  • W trybie widza poprawiono błąd wyglądu celownika gracza leżącego na zboczu wzniesienia;
  • Poprawiono błąd spowodowany przez zmianę jakości efektów w menu ustawień graficznych;
  • Poprawiono pozycję nadgarstków postaci na kierownicy podczas prowadzenia pojazdów.

 

Zmiany, jak widzicie, są raczej kosmetyczne.

Użytkowników nowych procesorów AMD Ryzen oraz wysokich modeli Intela powinno ucieszyć usprawnione wykorzystanie sprzętu. Sam, jako użytkownik i7 o 6 rdzeniach fizycznych, jestem ciekaw skuteczności wprowadzonych zmian. Developerzy nie podzielili się żadnymi detalami dotyczącymi technikaliów, więc pozostaje nam tylko czekać. Na szczęście niedługo – do jutra.

Powrót znacznika żywych graczy na mapę powinien usprawnić, jak by to nazwać, konsultacje (?) żywych z martwymi podczas rozgrywki. Do tej pory żywi gracze musieli używać tablic Ouija do przekazania dokładnej pozycji na mapie swoim martwym kolegom. Pokazanie tego czarno na białym umożliwi domorosłym Szpakowskim i Szaranowiczom, a nie daj Panie Boże, Hajtom wygodne komentowanie: „Poczekaj. Przylerz. Za skałą leży. Trzecia po lewej. 200 metrów od Ciebie, kwadrat G4. Korzystając z okazji przypomnę skład Virtus.pro na majorze w 2015”.

Na koniec zmiana najbardziej kluczowa. Nareszcie będziemy mogli cieszyć się prawidłowym chwytem kierownicy przez postać z gry! Nie-sa-mo-wi-te! Na pewno takie będzie dla wielbicieli trybu FPP i ortodoksyjnych kierowców, którzy w rzeczywistości nigdy nie prowadzili samochodu kolanem.

To tyle na dziś odnośnie zmian. Pozostaje nam czekać na wieści dotyczące kolejnej aktualizacji.

Jako redakcja, przypominamy o naszym fanpage, gdzie znajdziecie oddshoty, poradniki i drobne informacje z gry. Mamy już ponad półtora tysiąca fanów!

 

/EDIT 10.08.2017

Patch dodatkowo umożliwił granie w czteroosobowych drużynach w trybie FPP na serwerach europejskich, azjatyckich i północnoamerykańskich. Rankingi dla tego trybu jeszcze nie działają.

  • Bartłomiej Szustek

    ciekaw jestem poprawy tej poprawy optymalizacji na nowszych procków ;>

  • Coś słaba ta wasza redakcja.
    A gdzie informacja o wprowadzeniu FPP dla wszystkich trybów + wszystkich serwerach (EU, NA, SEA, …) oraz dodanie rankingu FPP.
    Zero też informacji informacji o ‚stream-sniping’ który to jest NAJWAŻNIEJSZYM atutem tej aktualizacji.
    Jak macie tak po łebkach pisać, to piszcie lepiej po wydaniu aktualizacji (w czwartki)

    • unh0ly

      Cześć!
      Dzięki za uwagi. W momencie pisania tego newsa (wczoraj) nie było informacji o trybie FPP dla Squadów. Została opublikowana dzisaj o 9 rano. Jako krótka notka nie nadaje się na stronę, dlatego pojawiła się tylko na naszym facebooku i discordzie.

    • Paweł Orłowski

      „prawie” ci wyszlo pajacu

  • Gravis

    A u mnie dalej gra nie działa i nie dostałem odpowiedzi na pytania do wcześniejszego komentarza.

PlayerUnknown's Battlegrounds Polska

947 User(s) Online Join Server

PARTNERZY

GIVEAWAY

Przejdź do paska narzędzi